گوشی موبایل شیائومی مدل xiaomi 11T دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
گارانتی 18 ماهه 18 ماه گارانتی معتبر شرکتی+کد فعالسازی و تضمین رجیستری
تمام شد

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.


‫این کالا به تمام نقاط ایران قابل ارسال است.
پرداخت امن و سریع با کارت شتاب با کلیه کارت های عضو شتاب ایران
هشدار سامانه همتا: در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777*، برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی hmti.ir/06 امکان برگشت کالا در گروه موبایل با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد. تمام گوشی‌های همراه نیکان ضمانت رجیستری دارند. در صورت وجود مشکل رجیستری، می‌توانید بعد از مهلت قانونی ۳۰ روزه، گوشی خریداری‌شده را مرجوع کنید. کلیه کارت های عضو شتاب ایران
دسته: , برچسب:

مشخصات محصول

توضیحات

شیائومی 11T از سری گوشی‌های هوشمند بسیار با‌کیفیت است که به مشخصات فنی قدرتمند و مناسب مجهز می‌باشد. با توجه به مشخصات فنی قدرتمند و بسیار باکیفیت، قیمت گوشی شیائومی mi 11 t مناسب است و طرفداران زیادی دارد. با خرید موبایل شیائومی 11T از فروشگاه همراه نیکان از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید.

  • 7 روز مهلت تست و بازگشت
  • تضمین اصالت کالا
  • ارسال روزانه محصولات
  • پرداخت ایمن
  • خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی
  • نماد اعتماد الکترونیک

بررسی تخصصی شیائومی 11T

xiaomi 11T از صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش نیز توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد.

در قسمت پشتی گوشی، سه سنسور دوربین قرار گرفته است. یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و سنسور 5 مگاپیکسل از نوع تله فوتو ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه را شامل می‌شوند.

دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل است. سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسل توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. سنسور دوربین سلفی نیز توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد.

از لحاظ سخت‌افزاری دارای یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های شرکت مدیاتک یعنی دیمنسیتی 1200 5G است. استفاده از این پردازنده‌ باعث شده تا بازی‌های سنگین را خوب اجرا کند و عملکرد بسیار قابل قبولی داشته باشد. این پردازنده توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را دارد.

گوشی شیائومی 11T از باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ ساعت بهره می‌برد. مجهز بودن به شارژر قدرتمند با توان 67 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع باعث شده تا در مدت زمان کوتاه 36 دقیقه، باتری شارژ 0 تا 100 درصدی شود.

بررسی تخصصی شیائومی T11

طراحی

شیائومی mi 11 t در نمای رو‌به‌رویی به صفحه‌نمایش یکدست و طراحی ناچ جذاب اینفینیتی O مجهز شده است. سنسور دوربین سلفی داخل بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش قرار دارد. صفحه‌نمایش این گوشی توانایی پشتیبانی از قابلیت امنیتی حسگر اثر انگشت را دارد. این قابلیت امنیتی بسیار پرکاربرد روی دکمه پاور در فریم کناری جای گرفته است.

وزن گوشی 203 گرم است و در استفاده طولانی مدت خستگی برای دست ندارد. از طرفی ‌HANDS_ON احساس افتادن در حین استفاده را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این گوشی از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند تا در برابر پاشش قطرات آب محافظت ‌شود.

صفحه‌نمایش

شیائومی یازده تی از صفحه‌نمایش با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد. نرخ بروزرسانی بالای آن باعث شده در گیم‌پلی و تماشای ویدیو‌ها‌ی با‌کیفیت، عملکرد بهتری را به نسبت صفحات‌نمایش با نرخ بروزرسانی 90 و 60 هرتز داشته باشد.

حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در متر مربع) نیز موجب شده تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید، تصاویر زیبا و با‌کیفیتی را مشاهده کنید. صفحه نمایش این گوشی با Corning Gorilla Glass Victus در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌شود.

دوربین گوشی شیائومی 11T

این موبایل دارای یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) با زاویه دید 120 درجه و سنسور 5 مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو است.

این گوشی به قدرتمند‌ترین سنسور دوربین اصلی مجهز می‌باشد و تصاویر بسیار جذاب و زیبایی را ثبت می‌کند. در نور روز، تصاویر با جزئیات بسیار دقیقی مشاهده می‌شود. داینامیک رنج گسترده و طبیعی در کنار کنتراست عالی خروجی تصاویر بسیار با‌کیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

در نور شب نیز عملکرد خوبی با توجه به گشودگی دریچه دیافراگم مناسب و جذب نور بالا دارد. قابلیت نرم‌افزاری عکاسی حالت شب یا همان night mode باعث شده تا نویز‌های موجود در نور شب (نور‌های مصنوعی مثل نور چراغ) حذف شوند و در نهایت خروجی تصاویر بدون نویز و با‌کیفیتی را در نور شب ثبت کنید.

سنسور فوق عریض (ultra wide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل موجب شده تا تصاویر باکیفیت و زیبایی را به نسبت سنسور دوربین اصلی به نمایش بگذارد. در قسمت فیلمبرداری نیز دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد.

دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل است. سنسور دوربین سلفی هم توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. لرزشگیر دیجیتال یا همان EIS نیز لرزش‌های ناخواسته هنگام ضبط ویدیو را حذف می‌کند و در نهایت خروجی ویدیو با‌کیفیتی را ارائه می‌دهد.

دوربین گوشی شیائومی T11

سخت افزار

شیائومی 11T حافظه ۱۲۸ گیگابایت از پردازنده قدرتمند دیمنسیتی 1200 شرکت مدیاتک (MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G) بهره می‌برد. این پردازنده با معماری 6 نانومتری دارای هشت هسته است که شامل یک هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز در کنار سه هسته با توانایی ارائه فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز است.

قدرتمند‌ترین پردازنده‌ شرکت مدیاتک، دیمنسیتی 1200 است که به عنوان یک پردازنده پرچمدار، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را دارد. این پردازنده باعث شده تا این گوشی توانایی اجرای بازی‌‌های حتی سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت 9 را داشته باشد. بنابراین مجهز بودن به این پردازنده و صفحه‌نمایش با توانایی نرخ بروزرسانی 120 هرتز موجب شده تا گیم‌پلی فوق العاده‌ای را تجربه کنید.

باتری

شیائومی 11T دارای باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ ساعت است. پردازنده‌ با معماری 6 نانومتری این گوشی به نسبت پردازنده‌هایی با معماری 7 و 8 نانومتری، انرژی کمتری مصرف می‌کند. این امر باعث شده تا به ازای هر بار شارژ 100 درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) مناسبی داشته باشد.

همچنین به ازای هر بار شارژ 100 درصدی در شرایط استفاده عادی، توانایی ارائه طول عمر مفید حداقل دو روز را دارد. از شارژر بسیار قدرتمند 67 واتی با فناوری شارژ سریع بهره می‌برد. این شارژر توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی را در مدت زمان کوتاه 36 دقیقه دارد. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Lite 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم ، یکی دیگر از محصولات همراه نیکان است.

توضیحات تکمیلی

وزن 203 g
ابعاد 8.8 × 76.9 × 164.1 mm
فیلمبرداری

,

قابلیت های دوربین اصلی

, , , , , , , , ,

دوربین سلفی

,

فیلمبرداری سلفی

تراشه

pa_سری-پردازنده

۶۴ بیتی

پردازنده مرکزی

سایز صفحه نمایش

پردازنده گرافیکی

رزولوشن

نسبت صفحه نمایش به بدنه

فناوری صفحه نمایش

ساختار بدنه

,

حافظه داخلی

pa_sensors

اثرانگشت روی لبه (FingerPrint, Side-Mounted)، ژیروسکوپ (Gyro)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، قطب‌نما (Compass)، مجاورت (Proximity)

سیم کارت

تعداد سیم کارت

بلوتوث

, , , ,

رم

شبکه

, , ,

pa_usb

USB Type-C ۲.۰

موقعیت یاب

, , ,

WI-FI

, , ,

شارژ باتری

باتری

رنگ

, ,

سیستم عامل

زمان معرفی

دیدگاه ها

مطالب وبلاگ

مقالات
هزینه رجیستری آیفون 14 هزینه رجیستری و گمرکی طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، برای گوشی‌های کمتر از ۶۰۰ دلار برابر با ۱۷ درصد از قیمت دلاری می‌باشد. همچنین برای گوشی‌های بیش از ۶۰۰ دلار برابر با ۲۲.۵ درصد از قیمت دلاری آن است. تمام آیفون‌های جدید از آنجایی که بیش از ۶۰۰ دلار قیمت دارند. واردکنندگان این گوشی‌ها […]
ادامه مطلب
مقالات
مقایسه باتری آیفون 13 و 14 اپل هنگام معرفی سری آیفون ۱۴، اعلام کرد که عمر باتری نسل جدید در مقایسه با آیفو‌ن ۱۳ بهبود یافته است. اگر ادعاهای اپل با توجه به اعداد و ارقام مربوط به مشخصات فنی گوشی‌های جدید درست باشد. باید بگوییم که عملکرد آیفون‌های جدید در نگه‌داری شارژ، هرچند خیلی کم، بهتر از نسل قبل می‌باشد. […]
ادامه مطلب
مقالات
تغییرات و قابلیت های iOS 16 ای او اس ۱۶ جدیدترین نسخه‌ی ۲۰۲۲ سیستم عامل اپل است. این نسخه‌ی جدید دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدی می‌باشد که قادرست زندگی کاربران را تا اندازه‌ای ساده‌تر کند. از طرفی اپل در بخش نرم‌افزاری در اواخر بهار هر سال یا اوایل تابستان طی مراسم WWDC نرم‌افزارهای جدید خود را معرفی می‌کند. لذا بعد از […]
ادامه مطلب
مقالات
 نحوه تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی از تولیدکنندگان بی‌شماری برخوردار است که محصولات زیادی را تولید و به بازار عرضه می‌‌کنند. در این راستا تنوع محصولات برند اپل باعث شده تا انتخاب و نحوه تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل، برای مصرف‌کنندگان این محصول سخت شود. محصولات تولید شده طیف وسیعی دارند که قیمت‌های متفاوت […]
ادامه مطلب