گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

(دیدگاه کاربر 1)
  • تعداد سیم کارت: دو سیم کارت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • تراشه: MediaTek Helio G35
  • فناوری صفحه نمایش: IPS LCD
  • شبکه های ارتباطی: 2G, 3G, 4G
  • کیفیت دوربین: سه‌گانه 2 + 2 + 13 مگاپیکسل
  • ویژگی‌های خاص: دارای نمایشگر 6.53 اینچی، مجهز به باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعت، سیستم عامل اندروید 10
گارانتی 18 ماهه 18 ماه گارانتی معتبر شرکتی+کد فعالسازی و تضمین رجیستری
تمام شد

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.


‫این کالا به تمام نقاط ایران قابل ارسال است.
پرداخت امن و سریع با کارت شتاب با کلیه کارت های عضو شتاب ایران
هشدار سامانه همتا: در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #7777*، برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی hmti.ir/06 امکان برگشت کالا در گروه موبایل با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد. تمام گوشی‌های همراه نیکان ضمانت رجیستری دارند. در صورت وجود مشکل رجیستری، می‌توانید بعد از مهلت قانونی ۳۰ روزه، گوشی خریداری‌شده را مرجوع کنید. کلیه کارت های عضو شتاب ایران

مشخصات محصول

توضیحات

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C از سری گوشی‌های میان‌رده شیائومی است که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، طرفداران زیادی دارد. قیمت گوشی redmi 9c با توجه به مشخصات و امکاناتی که دارد مناسب و قابل قبول می‌باشد. مزایای خرید گوشی شیائومی redmi 9c از همراه نیکان به شرح زیر است:

  • گارانتی 18 ماهه همراه نیکان
  • 7 روز مهلت تست و بازگشت
  • تضمین اصالت کالا
  • ارسال روزانه محصولات
  • پرداخت ایمن
  • خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی
  • نماد اعتماد الکترونیک

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C

مشخصات گوشی redmi 9c

گوشی شیائومی Redmi 9C در کنار مشخصات فنی قدرتمند در نمای رو به رویی صفحه‌نمایش یکدستی دارد. البته از طراحی ناچ واتردراپ یا همان قطره‌ای استفاده شده است. بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی در آن قرار دارد.

در قسمت پشتی هم دو سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکل جای گرفته‌اند. همچنین در قسمت پشتی گوشی قابلیت امنیتی و بسیار پرکاربرد حسگر اثرانگشت وجود دارد. این حسگر اثرانگشت می‌تواند عملکرد خوب و سریعی در قفل گشایی صفحه‌نمایش داشته باشد.

گوشی شیائومی ردمی 9 سی دارای صفحه‌نمایش 6.53 اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع IPS LCD است. تراکم پیکسلی 269ppi در هر اینچ نشان‌دهنده کیفیت خوب و قابل قبول این صفحه‌نمایش می‌باشد. در شرایط نوری متفاوت با توجه به میزان روشنایی 400 نیت (شمع در متر مربع)، وضوح تصویر خوبی دارد. حتی زیر تابش نور مستقیم خورشید این صفحه‌نمایش کیفیت مناسبی را به نمایش می‌گذارد.

در نمای پشتی گوشی همانطور که اشاره کردیم سه سنسور دوربین وجود دارد. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 از نوع عریض به‌همراه سنسور دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق، سنسور‌های دوربین سه‌گانه را شامل می‌شوند.

سنسور دوربین اصلی در نور روز، تصاویر واضحی را ثبت می‌کند. بنابراین کنتراست خوب، جزئیات قابل قبول و داینامیک رنج طبیعی از جمله ویژگی‌های تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین به شمار می‌روند. اما در نور شب یا نور کم، تصاویر ثبت شده نویز‌های ناشی از نور‌های مصنوعی مثل نور چراغ را نمایش می‌دهند.

دوربین ماکرو نیز امکان ثبت تصاویر از فاصله نزدیک را فراهم می‌کند. دوربین سنجش عمق به سنسور دوربین اصلی در ثبت تصاویر حالت پرتره کمک زیادی می‌کند. دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی مناسب برای برقراری تماس‌های تصویری می‌باشد که کیفیت بالای را ارائه می‌دهد. سنسور دوربین اصلی و دوربین سلفی، قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارند.

این گوشی هوشمند از پردازنده میان‌رده هلیو G35 (Helio G35) شرکت مدیاتک بهره می‌برد. پردازنده‌ای با معماری 12 نانومتری که چهار هسته قدرتمند‌تر با توانایی ارائه فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز به همراه چهار هسته اقتصادی با صرفه انرژی کمتر و توانایی ارئه حداکثر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، هشت هسته را شامل می‌شود.

میزان فرکانس هسته‌ها در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 موجب شده تا این مدل گوشی توانایی اجرای بازی‌های نه چندان سنگین و البته کار‌های روزمره را بصورت موثر داشته باشد. لازم است بدانید، تنظیمات گرافیکی بازی‌های سنگینی همچون کال‌آف‌دیوتی موبایل و آسفالت 9 را روی حال high performance تنظیم نکنید. لذا این گوشی هوشمند می‌تواند عملکرد خوب و قابل قبولی را در اجرای این بازی‌ها داشته باشد.

گوشی موبایل xiaomi Redmi 9C دارای باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ ساعت است. همچنین به ازای هر بار شارژ 100 درصدی طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) حداقل دو روز را برای استفاده عادی ارائه می‌دهد. توصیه می‌شود مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 2021 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را مطالعه کنید.

همه چیز در مورد گارانتی همراه نیکان

در کنار مشخصات فنی و قابلیت‌های که گوشی شیائومی مدل Redmi 9C دارد. با خرید این محصول از فروشگاه همراه نیکان می‌توانید از گارانتی 18 ماهه همراه نیکان نیز استفاده کنید.

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C

توضیحات تکمیلی

وزن 196 g
ابعاد 9 × 77 × 164.9 mm
قابلیت های دوربین اصلی

, , , , , , , , , , ,

تراشه

فیلمبرداری سلفی

دوربین سلفی

, , , ,

فیلمبرداری

,

pa_سری-پردازنده

64 بیتی

پردازنده مرکزی

پردازنده گرافیکی

سایز صفحه نمایش

رزولوشن

نسبت صفحه نمایش به بدنه

حافظه داخلی

کارت حافظه

رم

pa_sensors

اثر انگشت روی قاب پشت (FingerPrint, Rear-Mounted)، شتاب سنج (Accelerometer)، مجاورتی (Proximity)، روشنایی (Ambient Light)، سنسور فاصله (Distance Sensor)

سیم کارت

تعداد سیم کارت

بلوتوث

, ,

جک ۳.۵ میلیمتری

شبکه

, ,

موقعیت یاب

, , ,

pa_usb

Micro USB استاندارد 2.0، قابلیت USB OTG

WI-FI

, ,

باتری

شارژ باتری

, ,

رنگ

, ,

سیستم عامل

زمان معرفی

دیدگاه ها

مطالب وبلاگ

مقالات
هزینه رجیستری آیفون 14 هزینه رجیستری و گمرکی طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، برای گوشی‌های کمتر از ۶۰۰ دلار برابر با ۱۷ درصد از قیمت دلاری می‌باشد. همچنین برای گوشی‌های بیش از ۶۰۰ دلار برابر با ۲۲.۵ درصد از قیمت دلاری آن است. تمام آیفون‌های جدید از آنجایی که بیش از ۶۰۰ دلار قیمت دارند. واردکنندگان این گوشی‌ها […]
ادامه مطلب
مقالات
مقایسه باتری آیفون 13 و 14 اپل هنگام معرفی سری آیفون ۱۴، اعلام کرد که عمر باتری نسل جدید در مقایسه با آیفو‌ن ۱۳ بهبود یافته است. اگر ادعاهای اپل با توجه به اعداد و ارقام مربوط به مشخصات فنی گوشی‌های جدید درست باشد. باید بگوییم که عملکرد آیفون‌های جدید در نگه‌داری شارژ، هرچند خیلی کم، بهتر از نسل قبل می‌باشد. […]
ادامه مطلب
مقالات
تغییرات و قابلیت های iOS 16 ای او اس ۱۶ جدیدترین نسخه‌ی ۲۰۲۲ سیستم عامل اپل است. این نسخه‌ی جدید دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدی می‌باشد که قادرست زندگی کاربران را تا اندازه‌ای ساده‌تر کند. از طرفی اپل در بخش نرم‌افزاری در اواخر بهار هر سال یا اوایل تابستان طی مراسم WWDC نرم‌افزارهای جدید خود را معرفی می‌کند. لذا بعد از […]
ادامه مطلب
مقالات
 نحوه تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی از تولیدکنندگان بی‌شماری برخوردار است که محصولات زیادی را تولید و به بازار عرضه می‌‌کنند. در این راستا تنوع محصولات برند اپل باعث شده تا انتخاب و نحوه تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل، برای مصرف‌کنندگان این محصول سخت شود. محصولات تولید شده طیف وسیعی دارند که قیمت‌های متفاوت […]
ادامه مطلب